N. D.
Potrivit Casei de Asigurări de Sănătate a județului (CAS) Prahova, instituția organizează, în cursul lunii martie a.c., o nouă etapă de încheiere de contracte de furnizare a dispozitivelor medicale destinate recuperării unor deficienţe organice sau funcţionale în ambulatoriu. Astfel, s-a făcut precizarea că furnizorii interesați de acestă procedură au obligația de a transmite în format electronic documentele necesare contractării, documente care sunt prevăzute în HG nr. 521/2023 și în normele de aplicare a acesteia, lista documentelor necesare contractării, precum și calendarul de activități putând fi găsite pe site-ul CNAS, la adresa https://cas.cnas.ro/casph/informatii-furnizori/contractare. În mod concret, calendarul acțiunii de contractare este următorul: până la data de 24 martie, ora 14.30- primirea în format electronic și înregistrarea dosarelor de contractare, pe 25 martie având loc verificarea dosarelor de contractare. De asemenea, tot pe data de 25 martie este fixată și afișarea listei privind dosarele respinse la contractare, CAS Prahova urmând să afișeze pe site-ul și la sediul instituției această listă, cu detalierea exactă a motivelor refuzului. Pe data de 26 martie, până la ora 17.00, se pot înregistra eventualele contestații, soluționarea lor urmând să aibă loc a doua zi, astfel încât până la data de 31 martie să se poată desfășura negocierea, redactarea și semnarea contractelor.