BT și OTP Bank România vor deveni aceeași bancă în 28 februarie, iar în intervalul 28 februarie – 2 martie au loc operațiuni tehnice privind fuziunea. Preocuparea celor două bănci este ca operațiunile să aibă impact cât mai redus asupra clienților, potrivit Hotnews.
Clienții pot face banking cu OTP Bank România, în unități sau prin aplicații, până vineri, 28 februarie, ora 12.00. Detalii despre accesul la serviciile și produsele OTP Bank sunt prezentate pe site-ul BT/OTPBankRomania.
Cardurile OTP Bank România funcționează până sâmbătă, 1 Martie, ora 21.30.
Clienții OTP Bank România pot folosi cardurile Băncii Transilvania – care le vor înlocui pe cele de la OTP Bank – începând de duminică, 2 martie, ora 7.00. De luni, 3 martie, clienții OTP Bank vor putea folosi celelalte servicii și produse ale Băncii Transilvania.
Recomandări pentru clienții OTP Bank România: preluarea cardului BT, activarea acestuia și vigilență maximă pentru siguranța banilor și a informațiilor personale.
Având în vedere că integrarea OTP Bank în BT a intrat în linie dreaptă, recomandarea pentru clienți este preluarea, din timp, a cardului BT care va înlocui în curând cardul OTP Bank România. Clienții pot afla în mai multe moduri, pe site-ul BT, sucursala sau agenția BT/OTP Bank România de la care pot prelua ­cardul.
Pentru a putea folosi începând cu 2 martie, ora 7.00, cardul BT fizic sau digital (prin aplicația BT Pay), clienții trebuie să îl activeze la unul dintre bancomatele Băncii Transilvania. Aplicația trebuie descărcată din Google Play, App Store sau Huawei App Gallery.
Cele două bănci recomandă vigilență maximă privind toate mesajele primite în această perioadă, existând riscul ca persoane rău intenționate să încerce să imite comunicarea BT/OTP Bank România. Banca nu va cere niciodată informații precum contul bancar, date de logare, datele cardului etc., nu va solicita ­realizarea unor transferuri/plăți, completarea unor date personale/bancare prin accesarea unor link-uri și nici descărcarea unor aplicații care permit controlul de la distanță a telefonului/laptopului.
Pentru consultanță în română, engleză și maghiară, echipa Contact Center & Customer Care BT este la dispoziția clienților OTP Bank România: 0800 800 881; 0264 308 014; otp@btrl.ro.