La nivel național, tot mai multe instituții apelează la inteligența artificială, astfel încât cetățenii să aibă acces la informațiile solicitate în oricare interval al zilei. Un exemplu în acest sens și Registrul Auto Român (RAR), care a anunțat că are deja un ”angajat special” care poate să răspundă întrebărilor în domeniu indiferent de oră. ”De acum este mai simplu de interacționat cu instituția, mai ușor de accesat informații tehnice. Și anume prin intermediul Chatbotul RAReș, disponibil pe site-ul Registrului Auto Român. De acum se poate vorbi și cu RAReș, noul nostru coleg virtual, care a fost creat pentru a răspunde întrebărilor 24 de ore din 24 pe site-ul Registrului Auto Român (www.rarom.ro). Chatbotul RAReș a fost proiectat să devină din ce în ce mai bun, dar și prietenos, pentru că are capacitatea de a procesa volume mari de informații și de a înțelege limbajul natural uman. Pe măsură ce va interacționa cu utilizatorii, RARes va învăța continuu din aceste schimburi de informații și va fi mai performant și mai precis în furnizarea de răspunsuri și soluții personalizate. Cu ajutorul lui RAReș simplificăm accesul la informațiile despre serviciile și procedurile Registrului Auto Român, fie că site-ul este accesat de pe un computer de birou fie de pe un smartphone”, au precizat cei de la RAR. În context, s-a mai menționat că prin intermediul lui RAReș se poate verifica rapid și când expiră inspecția tehnică periodică a mașinii dar se poate afla și ce trebuie făcut în situația în care a fost pierdută cartea de identitate a vehiculului sau cum se poate obține o programare într-o reprezentanță a RAR.