Prin intermediul unui comunicat, Agenția Națională pentru Plăți și Inspecție Socială a făcut public faptul că, prin intermediul unei cereri însoțită de o serie de documente, pot interveni modificări în ceea ce privește primirea unor prestații sociale. Astfel, documentele necesare pentru schimbarea reprezentantului legal în vederea acordării alocației de stat pentru copii sunt: cererea tip prin care titularul solicită schimbarea reprezentantului legal, copie de pe actele de identitate ale ambilor părinți, copia certificatului de naștere a copilului, declarație pe proprie răspundere a titularului de drept, prin care își dă acordul ca alocația să fie trecută pe numele celuilalt părinte, extras de cont după caz. Documentele menționate se depun la sediul agenției teritoriale în raza căruia are domiciliul/ reședința beneficiarul sau online pe adresa de e-mail a instituției. Adresa Agenției de Plăți și Inspecție Socială Prahova este: Str. Nicolae Iorga nr. 1, cod poștal 100537, Ploieşti; telefon 0244.577.638, fax: 0244.575.119; 0244.577.639, e-mail: ajpis.prahova@mmanpis.ro, site web: http://prahova.mmanpis.ro.