N.D.

Având în vedere temperaturile ridicate din ultima perioadă, conducerea Casei de Asigurări de Sănătate (CAS) Prahova a anunțat că transmiterea documentelor către această instituție se poate face și de la distanță. ”În vederea protejării sănătății persoanelor din categoriile vulnerabile, Casa de Asigurări de Sănătate Prahova informează că, în vederea soluționării cererilor, cetățenii au posibilitatea de a transmite documentele fără a fi necesară deplasarea la sediul instituției. Astfel, solicitările pot fi trimise prin intermediul serviciilor poștale, la adresa strada Praga nr.1, Ploiești, județul Prahova, sau la următoarele adrese de e-mail: cardnational@casph.ro, cardnational1@casph.ro, cardnational2@casph.ro – pentru solicitările referitoare la cardurile naționale; și evidenta@casph.ro și evidenta1@casph.ro – pentru solicitări privind calitatea de asigurat. Pentru alte servicii, adresele de e-mail pot fi consultate accesând link-ul dedicat: http://cas.cnas.ro/casph/page/date-de-contact.html”, au precizat reprezentanții CAS Prahova. Pe de altă parte, s-a reamintit și faptul că inclusiv programul de lucru cu publicul a fost adaptat în contextul avertizărilor de caniculă și disconfort termic accentuat, după cum urmează: Luni – Miercuri: între orele 7:00–11:00, Joi: orele 7:00–11:00, și orele 16:00–18:00, Vineri: orele 7:00–11:00.