N. D.

Registrul Auto Român (RAR) a identificat o nouă soluție, mai rapidă, de rezolvare a litigiilor dintre operatorii economici din piața auto și petenții nemulțumiți de prestarea serviciilor: dialogul la masa verde. ”Deoarece interesul principal al unui petent este acela de a rezolva o situație care a stat la baza reclamației, RAR propune o modalitate alternativă de soluționare a litigiilor cu operatorii economici autorizați tehnic RAR, care poate salva tuturor timp și resurse: concilierea. Prin urmare, înainte ca inspectorii RAR să meargă în control și să gestioneze speța, situație care necesită mai mult timp, echipele RAR pot ajuta în a media rapid litigiul dintre petent și reclamat”, au precizat reprezentanții RAR. Subliniind că discuțiile la masa verde reprezintă o soluție eficientă și aplicată care salvează tuturor timpul și resursele de orice fel, cei de la RAR au anunțat că pe site-ul instituției www.rarom.ro, la secțiunea „petiții și reclamații operatori economici”, începând din data de 22 iunie a.c., se poate opta pentru conciliere, în cazul existenței unui litigiu. ”Dacă se preferă varianta amiabilă, atunci când se face reclamația se bifează căsuța: „Da, vreau conciliere!” și inspectorii RAR vor acționa în cel mai scurt timp. RAR va contacta părțile implicate și va media litigiul, astfel încât să se găsească și să se implementeze cea mai bună soluție de rezolvare a problemei”, au mai menționat cei de la RAR. Conform acestora, soluția menționată poate fi aplicată pentru orice persoană sau entitate care reclamă la RAR nereguli care privesc activitățile din piața auto ce țin de reparații care sub o formă sau alta au încălcat legea.