Serviciul Public de Finanțe Locale a diversificat tipul de operațiuni disponibile pe platforma digitală a instituției. Astfel, potrivit reprezentanților municipalității, începând cu luna aprilie 2023, prin intermediul platformei digitale, contribuabilii ploieșteni beneficiază de următoarele servicii online: vizualizare situație patrimonială; vizualizare istoric plăți; efectuare plăți; solicitare și eliberare certificat fiscal; declarare și scoatere din evidență a mijloacelor de transport (în acest caz este necesară numai scanarea documentelor solicitate, fără completarea declarațiilor aferente, acestea făcându-se prin preluarea automată a datelor din Cartea de Identitate a Vehiculului); verificarea autenticității numărului din Registrul Electronic al Mijloacelor de Transport supuse Înmatriculării și Înregistrării; la cerere, comunicarea oricărui document existent în dosarul fiscal.
Platforma digitală se accesează pe bază de utilizator și parolă, obținute în urma unei solicitări adresate Serviciului Public de Finanțe Locale Ploiești, astfel: prin scanarea codului QR, pe care îl găsiți atât pe site-ul www.spfl.ro, cât și pe pagina de Facebook a Serviciului Public de Finanțe Locale Ploiești; prin accesarea linkului https://online.spfl.ro/plata/aspx/creare_cont.aspx; prin transmitere la adresa de email: informatica@spfl.ro.