V.S.
Clienții Orange Romania Communications, compania care a preluat de la Telekom serviciile fixe – telefonie fixă, internet și televiziune -, au primit notificări de majorare a tarifelor percepute pentru serviciile prestate de către operatorul menționat. Astfel, după cum se arată în notificările privind modificarea UNILATERALĂ a termenilor contractuali, de la 1 Decembrie 2022, abonații vor achita cu 1 euro mai mult pentru fiecare serviciu pentru care au abonament încheiat cu Orange Romania Communications. Astfel, dacă un client are trei servicii – telefonie fixă, internet și televiziune -, va achita cu circa 15 lei mai mult la abonamentul lunar! În plus, dacă un client va dori să mai primească factura în format fizic, pe hârtie, va achita, de asemenea, în plus o taxă pentru factura tipărită de un euro lunar!
Notificarea primită pe e-mail de către clienții Orange Romania Communications: ”Pentru a putea menține o calitate ridicată a serviciilor pe care ți le oferim, în contextul creșterii constante a costurilor de furnizare a serviciilor mobile și fixe, din data de 1 Decembrie 2022 valoarea abonamentelor tale de pe contul RXXXXXXXXX va fi majorată cu 1 euro (TVA inclus) pentru fiecare serviciu. Majorarea valorii abonamentului nu modifică perioada contractuală actuală. Ne dorim să avem un impact pozitiv asupra mediului. De aceea, taxa pentru factura tipărită va fi în valoare de 1 euro (TVA inclus). Dacă ai optat deja pentru factura electronică, îți mulțumim că ne ajuți să protejăm mediul și te informăm că acest cost nu ți se aplică. (…) La toate punctele de plată poți achita factura pe baza codului de abonat și/sau a numărului de telefon Orange, fără să fie necesar să prezinți factura în format tipărit. De asemenea, te informăm că în cazul suspendării serviciilor pentru neplată, după achitarea restanțelor, se aplică un tarif de reconectare în valoare de 2,98 EUR (TVA inclus). Acesta se va regăsi pe factura urmatoare reconectării. Celelalte condiții contractuale răman neschimbate”.