Întâzierea facturilor la energia electrică a intrat și în atenția celor de la Protecția Consumatorilor. Recent, Ion Iordăchescu, comisar șef al Comisariatului Regional pentru Protecția Consumatorilor Regiunea Sud Muntenia, a anunțat că, urmare a petițiilor înregistrate la instituția pe care o conduce, legate de ­procesul de facturare a contravalorii consumului de energie electrică, a transmis nenumărate adrese, ultima pe data de 12 ­octombrie a..c, către conducerea S.C. Electrica furnizare S.A. – Prahova.
Ultima adresă o și face publică, pe pagina sa oficială de facebook, pentru a face dovada că sesizările prahovenilor pe această temă sunt în atenția instituției.
În acest context, comisarul șef al Comisariatului Regional pentru Protecția Consumatorilor Regiunea Sud Muntenia, Ion Iordăchescu, a ținut să precizeze: ”Un anunț pentru toți consumatorii din Prahova, și nu numai, cei care nu au primit factura de la Electrica de luni bune și care au reclamat, dar și pentru cei care nu au ­reclamat, dar sunt la fel de îngrijorați.Comisariatul Regional pentru Protecția Consumatorului – Regiunea Sud Muntenia urmărește îndeaproape evoluția situației actuale și poartă discuții permanente cu conducerea Electrica, iar eu personal, în calitate de comisar șef al acestei regiuni, vreau să mă asigur că nimeni nu va avea de suferit. Înțeleg dificultatea în care se află furnizorul în urma recentelor schimbări legislative, însă nu vom accepta ca persoanele vulnerabile să sufere și mai mult și să se regăsească într-o situație disperată, fără ieșire, având sume imense de achitat din urmă. Pentru o transparență totală, vă atașez ultima adresă transmisă către conducerea Electrica, prin care le reamintim că această situație nu mai poate continua și că trebuie să găsească o soluție cât mai urgent posibil”.