E.ON Energie România îşi avertizează clienţii să nu ia în considerare şi să nu dea curs mesajelor primite în ultimele zile, prin intermediul Whatsapp/SMS, în numele companiei, privind necesitatea unei deplasări la magazinele companiei şi depunerea unei cereri, până la 1 octombrie, pentru a beneficia de schema de sprijin, potrivit Agerpres.
„Aceste mesaje nu sunt expediate de E.ON Energie România, iar dacă primiţi mesaje care conţin îndemnuri de a completa rapid cereri sau de a accesa link-uri, recomandarea noastră este să nu daţi curs acestor invitaţii! Specialiştii noştri în CyberSecurity investighează acest incident pentru a identifica şi transmite informaţii utile către instituţiile specializate ale statului care sunt autorizate să ia măsuri pentru prevenirea unor situaţii similare. În legătură cu schema de sprijin stabilită de către statul român, privind plafonarea preţurilor la electricitate şi gaze naturale pentru perioada 1 septembrie 2022 – 31 august 2023, găsiţi informaţii corecte şi complete pe pagina noastră de internet, prin accesarea link-ului https://www.eon.ro/plafonare-pret”, se arată într-un comunicat al companiei, transmis luni AGERPRES.
Totodată, E.ON Energie România precizează că persoanele fizice nu trebuie să depună nicio cerere pentru a beneficia de acest sprijin în timp ce persoanele juridice, în funcţie de domeniul de activitate, pot depune o solicitare online.
„Dacă este necesar să veniţi în magazinele E.ON, asiguraţi-vă că v-aţi programat vizita care se face exclusiv online, folosind serviciul E.ON eBooking accesând link-ul https://www.eon.ro/programare-online sau la telefon 0265.208.466”, precizează compania.
E.ON Energie România, membră a Grupului german E.ON, este furnizor integrat de gaze naturale, electricitate şi soluţii energetice având un portofoliu variat format din circa 3,4 milioane de clienţi, atât rezidenţiali, cât şi companii şi municipalităţi. De la intrarea pe piaţa locală, compania a investit peste 1,9 miliarde de euro, în principal în modernizarea reţelelor.