Pentru a veni în întâmpinarea cerințelor călătorilor, CFR Călători a anunțat că, din data de 9 mai a.c., oferă o reducere de 5% din tariful de transport la cumpărarea de bilete de tren preț întreg achiziționate prin canalele sale de vânzări. Astfel, prin intermediul automatelor de vânzare bilete din gări sunt oferite o gamă largă de servicii: informarea cu privire la mersul trenurilor (orele de plecare şi sosire), cumpărarea biletelor şi a abonamentelor (săptămânale și lunare) cu o anticipaţie de maximum 30 de zile, inclusiv pentru călătoria de întoarcere; achiziționarea de bilete la preţ întreg, copil, elev, bilete dus-întors, pentru toate clasele de rezervare inclusiv la vagon de dormit, cuşetă. În acest caz, călătorii au la dispoziție automate de vânzare pentru achiziționarea legitimațiilor de călătorie în stațiile cu trafic important de călători: Aeroport Henri Coandă, Bucureşti Nord, București Basarab, Ploieşti Sud, Sinaia, Bușteni, Craiova, Timişoara, Arad, Cluj Napoca, Braşov, Predeal, Miercurea-Ciuc, Sibiu, Iaşi și Constanța. De asemenea, biletele Online în trafic intern (bilete pentru adulți – denumite generic “bilete preț întreg”, bilete pentru adulți cu Cardul TrenPlus, copii, elevi, studenți, câini, bilete dus-întors, bilete pentru bicicletă) pot fi cumpărate cu cel puțin 6 ore înainte de plecarea trenului atât de pe site-ul companiei (www.cfrcalatori.ro), cât și de la distribuitorii autorizați (agenții de turism), iar aplicația CFR Călători pentru telefon oferă o variantă rapidă de achiziție a biletelor online, direct de pe telefon, disponibilă în toate magazinele de aplicații: Google Play, Apple AppStore și Huawei AppGallery. Aplicația mobilă permite, tototată, cumpărarea mai rapidă a biletelor de tren, primirea de notificări înainte de începerea călătoriei și înainte de sosire. ”Oferta de reducere de 5% din tariful de transport la biletele preț întreg nu se cumulează cu alte facilităţi sau reduceri oferite de CFR Călători și se supune unor termene și condiții, fiind aplicată în funcție de posibilitățile tehnice de funcționare și disponibilitatea canalelor de vânzare menționate. Sistemele de vânzare legitimații de călătorie prin cele trei canale (automatele de vânzare bilete din gări, biletele online în trafic intern și aplicația CFR Călători pentru telefon) vor afișa automat clientului cea mai bună ofertă, în funcție de datele selectate de acesta”, a precizat CFR Călători.