Având în vedere situațiile înregistrate, în ultima vreme, la nivel național, numeroase persoane trezindu-se cu facturi la energia electrică pe care cuantumul înscris pentru o singură lună este egal celui cât pentru un an întreg, ba chiar mai mult, unele dintre companiile în domeniu au început să se autosesizeze. Astfel, Electrica Furnizare a anunțat că a demarat o verificare suplimentară a facturilor emise cu valori atipice în raport cu istoricul de facturare, în cazul unora dintre clienții casnici din portofoliul companiei. ”Ca urmare a situațiilor constatate în ultima perioadă cu privire la emiterea unor facturi a căror componentă a energiei electrice active are o valoare atipică în comparație cu istoricul de facturare și comportamentul de consum ale clienților în cauză, compania a demarat un proces intern de analiză ce vizează posibile anomalii înregistrate pe întreg lanțul de facturare”, se arată într-un comunicat de presă transmis pe adresa redacției. Subliniind că astfel de situații sunt izolate, compania a precizat că, deja, unele dintre facturile verificate au fost stornate, urmând să fie emise facturi noi, după finalizarea analizei fiecărui caz în parte. În context, Electrica Furnizare a ținut să mai menționeze: ”Compania își asigură clienții că va clarifica situația în regim de urgență și că niciunul dintre aceștia nu va fi afectat de posibilele erori identificate în procesul de facturare. În plus, încurajăm clienții să utilizeze canalele de comunicare puse la dispoziție de companie și să solicite informații privind orice neclaritate referitoare la facturare la adresa clienti@electricafurnizare.ro sau utilizând formularul de contact online https://www.electricafurnizare.ro/asistenta/formular-inregistrare-plangeri/.”