N. Dumitrescu

Plecând de la necesitatea de a veni în sprijinul comunității de afaceri din județ, date fiind modificările intervenite, din cauza pandemiei, inclusiv în legislația muncii, Camera de Comerț și Industrie Prahova anunță că va organiza webinarul intitulat ’’Kurzarbeit: Noi reglementări legale privind organizarea programului de lucru”. Evenimentul, care nu este singurul pe această temă de la confirmarea pandemiei, este realizat în colaborare cu cabinetul de avocatură Gruia Dufaut și va avea loc pe data de 10 iunie a.c., începând cu ora 10.00, în cadrul acestuia urmând să susțină prezentări, respectiv să răspundă întrebărilor participantilor, experți ai Agenției Județene pentru Ocuparea Forței de Munca Prahova, ai Inspectoratului Teritorial de Muncă Prahova, precum și avocați specializați în dreptul muncii, din cadrul cabinetului de avocatură menționat. Potrivit reprezentanților CCI Prahova, webinarul își propune să clarifice, din perspectiva legislației muncii, care sunt restricțiile ce trebuie respectate de angajatori pentru organizarea programului de lucru redus, cum se reflectă această măsură în documentele și evidențele care trebuie întocmite de o companie și cum pot fi evitate situațiile contencioase cauzate de aplicarea defectuoasă a legislației. Astfel, după cuvântul de deschidere din partea organizatorilor, webinarul va cuprinde atât prezentări, cât și ipoteze practice privind organizarea programului de lucru al angajaților, la finalul reuniunii fiind programată și o sesiune de întrebări și răspunsuri. Participarea este gratuită, însă înregistrarea este obligatorie, pentru detalii suplimentare cei interesați să participe la acest eveniment putând să se adreseze Direcției Promovare, Comunicare, PR a Camerei de Comerț și Industrie Prahova, la numărul de telefon 0244 516666 – int. 114, sau pe email: promovare@cciph.ro.