N. D.

La o săptămână după ce a fost aprobată începerea demersurilor de reziliere a contractului cu actualul operator de salubritate, la sfârșitul săptămânii trecute, convocați în şedinţă extraordinară, consilierii ploieșteni şi-au dat votul pentru o nouă etapă în ceea ce privește contractarea de noi servicii pentru curățenia orașului. Astfel, în ședința menționată, Consiliul Local Ploieşti a aprobat caietul de sarcini pentru viitoarea licitaţie, măsură ce vizează strict activităţile de curăţenie a căilor publice şi deszăpezire, care în prezent sunt prestate de angajații Rosal în baza unui contract cu Primăria Ploiești, separat de partea de ridicare a gunoiului menajer, unde contractul, având acelaşi operator de salubritate, este gestionat de Asociaţia de Dezvoltare Intercomunitară „Parteneriat pentru Managementul Deşeurilor”. În baza organizării viitoarei licitații, cu operatorul care va fi declarat câştigător va fi încheiat un acord cadru pe o durată de patru ani, acesta având obligația ca, potrivit caietului de sarcini, să monteze și coșuri de gunoi stradale, atât pe străzi, cât și în zona stațiilor de transport în comun, dar și să pună în aplicare o modalitate de urmărire în trafic a mașinilor folosite pentru activitatea de curățenie.