N. D.
Pentru că nu mai e mult și vine vara, municipalitatea ploieșteană dorește să afle , din timp, cum va arăta orașul când ploieștenii vor dori să-și petreacă timpul liber la o masă, în aer liber, în familie sau cu prietenii. Astfel, Primăria Ploiești informează agenții economici interesați că se poate depune documentația necesară aprobării amenajării teraselor de vară pe terenurile aflate în municipiu. Dosarele trebuie întocmite și depuse conform procedurii pentru organizarea și funcționarea teraselor de vară cu profil de alimentație publică amenajate în municipiul Ploiești, aprobată prin Hotărârea Consiliului Local nr. 200/30.05.2018. Mai exact, fiecare agent economic care solicită să amplaseze terasă pe terenurile aflate în proprietatea orașului va depune la Registratura Municipiului Ploiești, din Piața Eroilor nr. 1A, un dosar care va cuprinde următoarele: copii de pe documentele firmei – certificat de înregistrare a agentului economic la Oficiul Registrului Comerțului/cod unic de înregistrare; copie statut societate (extras al obiectului de activitate); certificat fiscal privind achitarea obligațiilor la bugetul local eliberat de către Serviciul Public Finanțe Locale Ploiești; certificat constatator din care să rezulte că societatea nu se află în litigii, reorganizare judiciară sau faliment; dovada punctului de lucru propriu cu profil de alimentație publică autorizat (în cazul agenților economici care vor amenaja terase de întâmpinare), respectiv certificat constatator de la Oficiul Registrului Comerțului (în copie); autorizație privind desfășurarea activității de alimentație publică (în copie); act de proprietate sau contract închiriere/comodat/asociere pentru spațiu; plan de situație cotat al punctului de lucru și al terasei propuse. În ceea ce privește propunerea de amenajare a terasei, trebuie prezentate planul de situație cotat, suprafața terasei, descrierea tipului de mobilier, propunerea locației cu respectarea condițiilor din procedură, precum și o simulare 3D sau foto cu elementele obligatorii din procedură. Conform reprezentanților Primăriei Ploiești, persoanele interesate se pot adresa pentru clarificări suplimentare și consiliere de specialitate direct reprezentanților Serviciului Contracte din cadrul Direcției Gestiune Patrimoniu, la numărul de telefon 0244516699, interior 179,sau prin email, la adresa patrimoniu@ploiesti.ro.