N. D.

Reprezentanții administrației ploieștene au ținut să le reamintească acelora care au afaceri și în municipiul reședință al Prahovei de faptul că au și o serie de obligații. Astfel, Direcția Gestiune Patrimoniu, Compartimentul Autorizații și Programe de funcționare, din cadrul Primăriei Ploiești, a anunțat că a notificat agenții economici cu privire la plata taxei speciale pentru emiterea avizului de program, aviz care se obține anual de la municipalitate.
”Reamintim agenţilor economici care desfăşoară activităţi pe raza municipiului Ploieşti prin intermediul punctelor de lucru la care sunt înscrise activităţi regăsite în anexa la OG nr. 99/ 2000, faptul că, începând cu anul 2019, a fost instituită taxa referitoare la emiterea Avizului de program. Începând cu anul 2020, odată cu adoptarea HCL nr. 514/ 2019, referitoare la cuantumul impozitelor și taxelor pentru anul 2020, această taxă a fost trecută în categoria taxelor speciale, existând obligativitatea achitării acesteia și a deţinerii avizului. Avizul de program se obține anual, taxa de avizare având un cuantum stabilit prin hotărârea referitoare la stabilirea impozitelor și taxelor locale. Ca atare, agenţii economici au obligaţia deţinerii și afişării acestui document, respectiv a avizului de program, la punctul de lucru”, au anunțat reprezentanții Primăriei Ploiești. Cei interesați pot obține detalii referitoare la modalitatea de emitere a documentului menționat, de la reprezentanții Direcției Gestiune Patrimoniu, Compartiment Autorizații, Programe de funcționare, cu sediul În Primăria Ploiești, camera 406, etaj 4, dar și la telefon, la numerele 0244.51.66.99, interior 254 sau 0749.163.937.