• Documentele în vederea obţinerii actelor de identitate se depun doar în baza programărilor online

N.D.

De la începutul săptămânii viitoare, la Ploiești, activitatea cu publicul ce vizează eliberarea documentelor de identitate se va extinde. Mai exact, activitatea cu publicul a Serviciului Evidența Informatizată a Persoanelor din cadrul Serviciului Public Local Comunitar de Evidență a Persoanei se va desfășura, începând cu data de 25 ianuarie a.c., prin intermediul a două ghișee. Programul de funcționare va fi următorul: luni, între orele 8.30 – 14.30, după orele 14.30 vor avea loc acțiuni de igienizare și lucrări de birou; marți, între orele 8.30 – 14.30, după orele 14.30 – igienizare și lucrări de birou; miercuri – între orele 8.30 – 13.00 și 15.30 – 18.30, între orele 13.00-15.30 fiind programate acțiuni de igienizare și dezinfecție; joi, între orele 8.30 – 14.30, după orele 14.30 – igienizare, lucrări de birou; vineri, între orele 8.30 – 13.00, după orele 13.00 – igienizare și lucrări de birou, iar după ora 14.00 dezinsecție. ”Menţionăm că, în vederea respectării regulilor de distanţare fizică, documentele în vederea obţinerii actelor de identitate se depun doar în baza programărilor online. Programările pentru „EVIDENŢA PERSOANELOR” se efectuează la Ghişeele 1 si 2, accesând următorul link: https://ploiesti.agentiawebmagnat.ro/programare-carte-identitate.html.
Potrivit Art. 4 alin. (5) din Legea nr. 55/2020 privind unele măsuri pentru prevenirea şi combaterea efectelor pandemiei de COVID-19: Valabilitatea documentelor eliberate de instituţiile şi autorităţile publice, precum şi de entităţile private autorizate conform legii se menţine pe toată perioada stării de alertă, precum şi pentru o perioadă de 90 de zile de la încetarea acestei stări”, au anunțat reperezentanții Serviciului Public Local Comunitar de Evidență a Persoanei Ploiești.
Totodată, s-a precizat că, în conformitate cu legislația în vigoare, termenul de soluționare a cererilor pentru eliberarea unui act de identitate este de până la 30 de zile de la data înregistrării cererii la serviciul public comunitar de evidență a persoanelor, iar în situații deosebite, termenul poate fi prelungit cu cel mult 15 zile de către șeful serviciului public comunitar de evidență a persoanelor.