N.D.
Plecând de la faptul că, în ultima perioadă, au fost înregistrate destule sesisări în legătură cu realizarea testelor de coronavirus, tot mai multe instituții și organizații se implică pentru a veni în sprijinul populației. Ieri, prin intermediul unui comunicat de presă, InfoCons – asociație de protecție a consumatorilor – a făcut public faptul că lansează o linie telefonică specială – 021.9615, număr cu tarif normal în rețeaua Telekom apelabil din toate rețelele – dedicată celor care au efectuat teste COVID-19 sau doresc să realizeze aceste analize.
”Acest număr de telefon este dedicat consilierii, informării și depunerii de sesizări în legătură cu efectuarea acestor analize, din perspectiva protecției consumatorilor. InfoCons este alături de cei care întâmpină probleme cu o unitate medicală privată sau de stat, atât din perspectiva respectării prevederilor contractuale, cât și a informării corecte și transparente a acestora. Ținând cont de faptul că se înregistreaza tot mai multe sesizări din partea consumatorilor cu privire la realizarea analizelor de testare COVID-19, procesarea rezultatelor, clauzele contractuale sau de consimțământ semnate în momentul recoltării, InfoCons trage un semnal de alarmă și sprijină toți consumatorii care întâmpină o problemă în acest domeniu.Toți cei interesaţi să facă o sesizare sau să beneficieze de consiliere în acest domeniu pot apela numărul de telefon 021.9615 sau se pot adresa pe e-mail: reclamatii@infocons.ro sau în scris la C.P 38, O.P. 53 sector 4, București”, se mai arată în documentul de presă menționat.