N. D.
Având în vedere trecerea în etapa stării de alertă la nivel național, și instituțiile publice din Prahova au anunțat că își reiau, treptat, activitatea cu publicul, evident cu respectarea măsurilor necesare pentru evitarea îmbolnăvirii cu noul virus. Astfel, la Casa Județeană de Pensii Prahova se reia gradual activitatea de relații cu publicul la sediul instituției, care va fi zilnic, între orele 8.30 – 12.00, doar pe următoarele domenii: stabiliri pensii; plăți pensii – ajutoare de deces; evidență contribuabili. Cei care se vor adresa instituției au obligaţia să respecte normele de distanțare socială – minimum 1,5 m între persoane – și să poarte masca de protecție în interiorul sediului. Totodată, reprezentanții Casei Județene de Pensii Prahova au ținut să facă precizarea că dosarele de pensionare, cererile de recalculare, ajutoarele de deces, memoriile, precum și alte solicitări pot fi depuse în continuare prin mijloacele electronice, pe adresele de email office@pensiiprahova.ro; ajutor-deces@pensiiprahova.ro; câmpina@pensiiprahova.ro ori prin poștă sau curierat la adresele:
Ploiești, Str. Nicolae Iorga nr. 1; Câmpina, str. Orizontului nr. 1. Nu în ultimul rând, instituția menționată a mai anunțat că, de la data de 15 mai, și activitatea cabinetelor de expertiză medicală a fost reluată integral. ”Persoanele a căror revizuire medicală a fost suspendată pe perioada stării de urgență pot transmite personal sau prin email ( office@pensiiprahova.ro ) ori prin poștă (Ploiești, str. Nicolae Iorga nr. 1) actele medicale trecute pe ultima decizie medicală, împreună cu programul recuperator, completat, și o copie a actului de identitate. Revizuirea acestor persoane trebuie realizată până la data de 15.06.2020”, a mai precizat instituția.