N. D.
Serviciul Public Local Comunitar de Evidență a Persoanelor Ploiești a ținut să facă public faptul că, potrivit reglementărilor ultimului ordin militar, „Se menţine valabilitatea documentelor eliberate de autorităţile publice care expiră pe perioada stării de urgenţă.” Totodată, potrivit aceluiași ordin militar, „Documentele care expiră pe perioada stării de urgenţă, eliberate de autorităţile publice, pot fi preschimbate într-un termen de 90 de zile de la data încetării stării de urgenţă”.
În context, instituția le-a reamintit cetățenilor din localitățile pe care SPLCEP Ploiești le deservește, respectiv din Balta Doamnei, Berceni, Drăgăneşti, Dumbrava, Gherghiţa, Gorgota, Poienarii Burchii, Puchenii Mari, faptul că, începând cu data de 16 martie, în cadrul acestei instituții, depunerea actelor pentru obţinerea cărţii de identitate se face doar în baza programărilor online şi numai pentru situaţii urgente. Astfel, instituția a precizat că are implementată platforma de programare electronică online pentru preschimbarea acestora şi poate fi accesată de la adresa: https://www.ploiesti.ro/SPCLEP/ modulul: PROGRAMARE ONLINE EVIDENŢA PERSOANELOR sau direct https://ploiesti.agentiawebmagnat.ro/programare-carte-identitate.html ).
De asemenea, și taxele pentru obținerea documentelor se pot achita tot online. ”Reamintim faptul că este limitat accesul în sediul S.P.C.L.E.P. Ploieşti al persoanelor care nu sunt angajate ale instituției pe toată perioada situaţiei de urgenţă. Persoanele care doresc să depună documente – petiții, scrisori, comunicări, adrese etc. – sau solicită accesul la anumite informații/documente, se vor adresa prin corespondenţă poștală la adresa Bd. Independenței nr.10, cod poștal 100 028, electronic la adresa de e-mail spclep@ploiesti.ro sau telefonic la nr. 0344 078 313”, se arată într-un anunț al instituției.