N.D.

Având în vedere măsurile preventive ce vizează pandenia de coronavirus, conducerea APIA a anunţat că, susținută de Ministerul Agriculturii, a luat decizia de a suspenda primirea cererilor unice de plată, în toate judeţele, începând cu data de 16 martie 2020 până la data de 6 aprilie 2020. La sediile APIA, activitatea se va desfășura normal, evitând contactul cu publicul.

AJOFM Prahova are program cu publicul doar trei ore pe zi

Din motive de siguranță medicală, legate de epidemia de coronavirus, conducerea Agenţiei Judeţene pentru Ocuparea Forţei de Muncă Prahova a decis ca programul cu publicul să fie doar pentru anumite activităţi şi într-un interval orar redus. Astfel, de luni până vineri şi între orele 9.00-12.00 va fi program cu publicul doar pentru următoarele activităţi: înregistrarea persoanelor care îşi caută serviciu şi care îndeplinesc condițiile de a beneficia de indemnizație de șomaj; acordarea vizelor lunare/mediere. „Se pot depune documente la ghișeul Registraturii (Ghișeul 3) doar dacă este o urgență și dacă nu există o altă variantă! Cetățenii care doresc să obțină informații, să depună documente sau să ne sesizeze diferite aspecte din sfera de competență a AJOFM Prahova, pot să ne contacteze la numărul 0244.577.380 sau pe e-mail: ajofm@ph.anofm.ro”, au menţionat reprezentanţii AJOFM Prahova. Cei interesați pot depune documentele prin poștă, cu confirmare de primire și/sau poștă electronică, la următoarele adrese de email: Agenția locală Ploiești – Ana Maria Tudor: email – anamaria.tudor@ph.anofm.ro, telefon 0244-571.390; Cristina Toma: email – cristina.toma@ph.anofm.ro, telefon 0244-571.390; Punct de lucru Mizil – Daniela Lambă – email:daniela.lamba@ph.anofm.ro, telefon 0244-571.555; Punct de lucru Vălenii de Munte- Viorel Miclea: email – viorel.miclea@ph.anofm.ro, telefon 0244.280.339; Agenția locală Câmpina – Valentin Goran: email – valentin.goran@phl.anofm.ro, telefoane 0244-376.001, 0729.830.429; Punct de lucru Sinaia – Ani Sanda: email sanda.ani@phl.anofm.ro, telefon 0735.786.220; Relații cu angajatorii – Cătălin Dumitrașcu: email cătălin.dumitrașcu@ph.anofm.ro, telefon 0244-571.444; EURES – Cristina Oprită:email ajofm@ph.anofm.ro, telefon 0244-577.380, tasta 6; Centrul Formare Profesională – email: luminița.minca@phl.anofm.ro, telefon 0244-587.129.

Măsuri speciale în situaţia deplasării în caz de avarie la gaze la domiciliul celor aflaţi în autoizolare

dezinfectia spatii publice
În contextul măsurilor de prevenire a răspândirii COVID-19, şi operatorii de servicii publice şi-au restrâns activitatea de la ghişeu cu abonaţii, instituind, de asemenea, şi o serie de măsuri speciale în cazul în care sunt semnalate avarii la domiciliul persoanelor aflate în autoizolare. Astfel, Distrigaz Sud Rețele şi-a suspendat temporar, începând de ieri, activitatea din Birourile de Informare și Relații cu Publicul din toate județele în care are licență de operare, inclusiv în Prahova. “Clienții Distrigaz Sud Rețele, persoane fizice, juridice sau mandatari ai acestora, au posibilitatea să ne contacteze online, prin intermediul Portalului DGSR, pentru solicitări de racordare la sistemul de distribuţie gaze naturale şi solicitări de puneri în funcţiune ale instalațiilor de utilizare gaze naturale prin simpla accesare a sax.distrigazsud-retele.ro/login. Pentru alte tipuri de informații, recomandăm utilizarea formularului de contact afișat pe site la link-ul https://www.distrigazsud-retele.ro/contact distrigazsud-retele/sau apelarea numărului de Call Center 021.9376. În perioada următoare, Distrigaz Sud Rețele va continua să asigure exploatarea în condiţii de siguranță a sistemului de distribuție pe care îl operează și continuitatea serviciului de distribuție a gazelor naturale, activitate de interes public național. Dispeceratul de primire a apelurilor de urgențe gaze rămâne în continuare operațional non-stop, la numărul de call center 021.9281”, se arată într-un comunicat al companiei. De asemenea, au fost făcute şi precizări legate de măsurile care trebuie puse în aplicare în cazul în care se solicită deplasarea la domiciliul unuia dintre clienţi, aflaţi în autoizolare, în cazul în care se semnalează avarii. “ În cazul în care echipele Distrigaz Sud Rețele sunt apelate să se deplaseze, ca urmare a unui apel de urgență a unui client, la domiciliul acestuia, acesta este rugat să colaboreze cu angajații noștri asigurând respectarea următoarelor proceduri: înainte de intrarea în locuință, echipele Distrigaz Sud Rețele vor solicita persoanei autoizolate să poarte mască de protecție;În timpul efectuării lucrărilor necesare, echipele Distrigaz Sud Rețele vor solicita persoanei autoizolate să stea în altă cameră sau la o distanță mai mare de 2 m. În cursul interventiilor la clienți, echipele noastre respectă cu strictețe reglementările actuale stabilite de către autoritățile statului în vederea protecției împotriva COVID 19, fiind echipați corespunzător cu echipament de protecţie constând în: măşti, ochelari de protecţie, mănuşi și suntdotați cu dezinfectant pentru mâini pe care îl vor folosi înainte și după finalizarea intervenției, precum și după orice manevră care prezintă un risc de contaminare. De asemenea, Distrigaz Sud Rețele a constituit un comitet de coordonare cu autoritățile centrale și locale. Acesta urmărește îndeaproape situația și ia măsurile de prevenție care se impun atât pentru angajați, cât și pentru clienți”, au mai precizat reprezentanţii Distrigaz Sud Reţele.
Şi compania ENGIE – furnizoare de gaze- a anunţat că şi-a supsendat activitatea cu publicul la gişeu. Clienţii pot comunica însă prin intermediul online. “Clienţii noştri pot rezolva totul online, simplu și ușor, accesând contul lor, aplicația engiemobile, prin formularul de contact sau printr-un apel telefonic la 021.9366”, au precizat reprezentanţii ENGIE.