V. S.

Președintele Consiliului Județean Prahova, Bogdan Toader, a semnat, ieri, contractul de finanțare pentru un proiect european destinat reducerii birocrației și a timpului petrecut de cetățeni la ghișeele instituției. Proiectul este finanțat din Fondul Social European (FSE), în cadrul Programului Operațional Capacitate Administrativă 2014-2020, Axa prioritară 2 – Administrație publică și sistem judiciar accesibile și transparente.
Scopul acestui proiect este eficientizarea proceselor orientate către cetățeni și entități juridice, prin realizarea unei platforme de furnizare online a serviciilor specifice Consiliului Județean Prahova, introducerea serviciilor online, digitalizarea proceselor de administrare a documentelor, prin arhivarea electronică și retro-digitalizarea documentelor din arhivă.
Valoarea totală a proiectului ,,Simplificare administrativă și optimizarea serviciilor pentru cetățeni în județul Prahova” este de 2.711.077,45 lei cu TVA, din care contribuția beneficiarului este de 54.221,55 lei, iar perioada de derulare este de 30 de luni.
Implementarea proiectului va conduce, implicit, și la îmbunătățirea modului de lucru al angajaților instituției, prin oferirea accesului facil, rapid și partajat la documentele aflate în lucru, respectiv la documentele aflate în arhiva electronică și cu care interacționează, precum și la scurtarea timpului de punere la dispoziție a documentelor către cetățeni.