Administraţia Judeţeană a Finanţelor Publice Prahova continuă seria de întâlniri cu contribuabilii. Astfel, pe data de 27 martie, începând cu ora 10:00, în sala de şedinţe a instituţiei din Ploieşti, strada Aurel Vlaicu nr. 22, contribuabilii pot solicita şi primi clarificări şi îndrumări referitoare la: calendarul obligaţiilor fiscale declarative şi de plată, noutăţi legislative, serviciile electronice oferite de A.N.A.F. şi avantajele utilizării acestora – SPV (spaţiu privat virtual), situaţii financiare anuale, schema de ajutor de stat instituită de H.G. nr. 807/ 2014 cu modificările şi completările ulterioare prevăzute de H.G. nr. 476/ 2018. “Contribuabilii interesaţi să participe la întâlnire se pot programa prin intermediul „Formularului de contact” de pe site-ul Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală, accesând următorul link: https://www.anaf.ro/asistpublic/, selectând Categoria „Asistenţă în domeniul fiscal”, Subcategoria „Întâlniri cu contribuabilii”, iar prin accesarea link-ului https://static.anaf.ro/static/10/Anaf/ Informatii_R/intalniri.htm., pot afla şi alte informaţii cu privire la întâlnirile organizate periodic de către instituţia noastră, precum şi subiectele puse în dezbatere”, se arată într-un comunicat al instituţiei.