Petrolul adună sponsori, săptămână de săptămână anunţându-se noi parteneriate! Cu case de pariuri, firme de electronice, producători de băuturi, dezvoltatori imobiliari, orice ban venit în club este „bine-primit” şi aduce resurse pentru a duce echipa la nivelul profesionist, din aproape toate punctele de vedere. Mai ales că există şi un „buzunar mai larg”, cel al sponsorului principal al echipei, care acoperă, la rândul său, salarii, prime, la un nivel de top pentru eşalonul secund!
În fapt, aceasta ar fi situaţia ideală pentru orice club – un sponsor puternic (sintagma de „partener – finanţator” pare mai pretenţioasă) şi cât mai mulţi sponsori care să se alăture proiectului fotbalistic, plus, „frişca de pe tort” – un sprijin concret de la autoritatea locală sau (şi) judeţeană, într-un cadru cât se poate de profesionist, performant şi transparent! Vom vedea vreodată toate aceste „condiţii” îndeplinite şi la Ploieşti?