Agenţia Naţională de Administrare Fiscală (ANAF) a anunţat, într-un comunicat, punerea la dispoziţia contribuabililor de calculatoare în sistem self-service în 98% dintre sediile sale, anunţă Mediafax. Scopul calculatoarelor, conform ANAF, este de a le permite contribuabililor să se obişnuiască cu serviciile online puse la dispoziţie.
„La cererea contribuabililor, aceştia pot fi asistaţi de inspectorii fiscali în toate etapele utilizării serviciilor online: înscrierea în Spaţiul Privat Virtual, depunerea de declaraţii, consultarea ghidurilor şi informaţiilor existente pe site-ul ANAF etc. În plus, tot la cererea contribuabililor, inspectorii fiscali ANAF pot oferi îndrumări cu privire la modul de îndeplinire a obligaţiilor fiscale”, se arată în comunicat. Nu în ultimul rând, „începând cu 1 ianuarie 2019, comunicarea dintre MFP-ANAF şi contribuabili va fi realizată exclusiv online”, precizează instituţia. Lista sediilor în care este disponibil acest nou serviciu pentru contribuabili poate fi accesată la următorul link: https://static.anaf.ro/static/10/Anaf/Informatii_R/listeselfservice.htm.