V. Stoica
Reprezentanții Spitalului Orășenesc Urlați au lansat o procedură de achiziție publică pentru încheierea unui contract de furnizare de echipamente medicale, care să vină în ajutorul personalului medical și, implicit, pacienților care trec pragul unității medicale cu paturi.
Cu aproape 300.000 de lei fără TVA, ar urma să fie achiziționat un defibrilator, un ecograf multidisciplinar, electrocardiograf, electrocauter chirurgical, două monitoare pentru funcțiile vitale, două paturi destinate unității de primiri urgențe și un tonometru.
Condițiile puse de către autoritatea contractantă – după furnizarea aparaturii medicale – sunt ca durata minimă a service-ului gratuit să fie de doi ani de la data punerii în funcțiune, astfel că, în perioada de garanție, toate costurile cu repararea, înlocuirea aparatelor sau a accesoriilor și a componentelor defecte vor trebui să fie făcute gratuit. Pe de altă parte, timpul de intervenție în service ar trebui să fie de maximum 24 de ore de la solicitare și, dacă echipamentul care s-a defectat nu poate fi reparat, să fie înlocuit cu un altul similar.