Bogdan Chitic

La finalul săptămânii trecute, în intervalul 24-25 februarie, s-a desfășurat, în incinta Complexului Sportiv „Ana Maria Pop”, cea de-a III-a ediție a Cupei Masters la înot, în găzduirea Clubului Sportiv Shark Swimming Team Ploiești. Evenimentul a adus la start 16 cluburi din țară, dar și din Bulgaria și Spania, care au acceptat invitația organizatorului Octavian Tais de a participa la o competiție devenită deja tradițională, cu un puternic impact peste granițele țării, la edițiile precedente.inot b
De această dată, întrecerea s-a adresat exclusiv înotătorilor profesioniști și amatori cu vârsta de minimum 25 de ani, dar și foștilor sportivi care au concurat pe tabloul mai multor categorii, între care și una destinată veteranilor, acolo unde Mircea Lupeș (90 ani) a primit un premiu pentru cel mai vârstnic concurent. Calendarul celor două zile de competiție a cuprins și un moment coregrafic al trupei feminine de înot sincron, Luna Brașov, dar și mai multe surprize pregătite de organizatori, una dintre ele reprezentând-o prezența, pentru al doilea an consecutiv, la microfonul evenimentului a reputatului cronicar, comentator și om de sport Doru Dinu Glăvan, un împătimit al înotului. Nu a lipsit nici directorul Direcției Județene pentru Sport și Tineret (DJST), profesorul Laurențiu Nicolescu (fost înotător de performanţă), acesta urmărind îndeaproape desfășurarea evenimentului și luând parte la festivitatea de premiere a câștigătorilor, alături de voluntarii ediției din acest an.inot c
Printre laureați s-au numărat și sportivi ploieșteni, Valentin Lupu (CS Tomas Ploiești) obținând cel mai bun punctaj în proba de 100 metri fluture, pentru ca premiul I pe tabloul feminin să-i revină unei înotătoare din Brașov, Bianca Nicolae (CS Tribeach). Premiile puse la bătaie de organizatori au constat în diplome, cupe, medalii și echipament sportiv marca TYR, dar și în unele mici atenții oferite de partenerii întrecerii, Cofetăria Andrei, Pizzeria Jinx, Platina Păulești, Librăria Quick și Serviciul de Ambulanță Dentirad.