V. Stoica
Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR), prin Direcția Regională de Drumuri și Poduri București, intenționează să încheie acorduri-cadru cu valabilitate de trei ani pentru repararea drumurilor naționale și a autostrăzilor din raza de administrare, care include și drumurile naționale din județul Prahova.
Conform documentației de atribuire a contractelor, pentru Secția Drumuri Naționale Ploiești, valoarea minimă a acordului-cadru pe trei ani ar fi de aproape 10 milioane de lei, iar valoarea maximă a fost estimată la nici mai mult, nici mai puțin de… 65 de milioane de lei.
CNAIR-DRDP București va încheia aceste acorduri-cadru cu câte un singur agent economic, ceea ce va însemna – dacă se ține cont de valoarea maximă posibilă a contractelor pe cei trei ani – o afacere foarte bună pentru viitorii câștigători ai licitațiilor.
Conform documentației, covoarele asfaltice ar putea fi executate pe DN1, între Potigrafu și limita cu județul Brașov, respectiv până la intrare în Predeal; pe DN1A, între Păstârnacu –
Cheia; pe DN1B, între Ploiești și Mizil; pe DN 72, între Stoenești și Ploiești; pe DN1D, între Albești Paleologu și Ciorani; pe DN 71, între Cărpenișu și Sinaia.
În privința contractului pentru întreținerea covorului asfaltic al autostrăzilor aflate pe raza de administrare a Direcției Regionale de Drumuri și Poduri București, pe lângă A1 București-Pitești și A2 București-Lehliu, caietul de sarcini destinat încheierii contractului pentru autostrăzile din zona DRDP București include și autostrada A3 București-Ploiești, cu toate că acest tronson de autostradă a fost dat în folosință în anul 2012 și, prin urmare, nu prea ar avea nevoie de reparații.