F. T.

Potrivit unui comunicat de presă al Sindicatului Equitas, din cadrul Penitenciarului de Femei de la Târgșor, pe lângă multele dificultăți cu care se confruntă angajații instituției – una dintre ele fiind lipsa cronică de personal – , o mare problemă pentru angajați o reprezintă faptul că, în contextul în care Penitenciarul Târgșor este amplasat în afara municipiului Ploiești, angajații unității “sunt «dependenți» de un mijloc de transport care să le asigure deplasarea în siguranță la locul de muncă”. autoP
Toate bune și frumoase până aici, numai că, potrivit afirmațiilor liderului de sindicat Adrian Grigoroiu, ”actualul mijloc de transport pune în pericol integritatea corporală a lucrătorilor, deoarece se află într-o stare avansată de degradare, fiind un pericol pe drumurile naționale. În acest context, dorim să fim sprijiniți de către Administrația Națională a Penitenciarelor pentru achiziționarea unui mijloc de transport, sprijin pe care conducerea Penitenciarului Târgșor, în frunte cu directorul unității, l-a mai solicitat. Adrese în acest sens au fost făcute și de către sindicatul Equitas, însă totul a rămas la nivel de promisiune”. autoP1
Potrivit interlocutorului nostru, “întregul parc auto, cu mici excepții, este învechit, existând în exploatare mașini din 1992. Reacția Administrației Naționale a Penitenciarelor (de reînnoire a parcului auto – n.n.) dovedește nepăsare, atât față de noi, angajații din Târgșor dar și față de bugetul administrației, dacă punem la socoteală faptul că reparațiile anuale ale acestui autobuz trec cu ușurință de suma de 20.000 de lei”.