V. Stoica
Un cititor fidel al ziarului Prahova a transmis pe adresa redacției o plângere privind compania de telefonie Telekom Romania, prin care reclamă faptul că a primit facturi mai mari decât ceea ce era prevăzut în contractul pentru servicii de telefonie mobilă încheiat cu această firmă în primăvara anului 2015. “Pe toată perioada de derulare a contractului am avut foarte multe probleme cu serviciul facturare, respectiv facturi mult mai mari decât ce semnasem”, a afirmat ploieșteanul nemulțumit, care a precizat că totul a culminat cu luna mai a acestui an, când în factura aferentă acestei luni – în valoare de 7.785,75 de lei, la capitolul ajustare debite îi apărea suma de 7.076,61 lei!
Clientul Telekom a reclamat companiei situația apărută, dar problema nu a fost remediată nici până la emiterea facturii din luna septembrie, care ajunsese la o valoare ce depășea 10.000 de lei!
Contactați și de ziarul Prahova, reprezentanții Telekom Romania au precizat: “În urma verificărilor interne, s-a constatat că a fost vorba despre o eroare umană privind facturarea clientului respectiv din luna mai a acestui an. Această eroare va fi remediată odată cu factura care va fi emisă în cursul acestei luni, iar departamentul de Reclamaţii este în legătură cu clientul pentru a discuta și stabili în detaliu modalitatea de remediere. Menționăm că a fost o situație punctuală. Totodată, dorim să ne asigurăm clienții că depunem toate eforturile pentru a răspunde și a rezolva solicitările acestora”.