Petre Apostol

Clubul de volei Tricolorul LMV Ploieşti a realizat o investiţie importantă pentru a alcătui o echipă care să se lupte cu şanse reale la titlul naţional în acest sezon. Iar lotul de jucători cu renume la nivel internaţional a început să ofere speranţe pentru o nouă echipă campioană la Ploieşti.
Din păcate, clubul ploieştean a rămas deficitar la unele aspecte auxiliare, cum ar fi promovarea, de exemplu. Iar acest fapt se poate observa şi prin numărul redus de spectatori de la meciurile echipei. La ultima reprezentaţie pe teren propriu, în Sala „Olimpia” nu au fost decât aproape 300 de spectatori, iar asta în condiţiile în care intrarea este gratuită.
Având în vedere faptul că un număr similar de spectatori se înregistra şi la meciurile echipei în eşalonul secund, putem spune că ori interesul publicului ploieştean către volei este unul aproape inexistent, ori clubul nu are o strategie în acest sens. Realitatea este undeva la mijloc, deoarece voleiul în România nu are acelaşi impact precum fotbalul sau handbalul, spre exemplu, dar nici clubul ploieştean nu a făcut nimic pentru a atrage public în sală.
Apoi, dacă interesul către volei este unul redus în Ploieşti, având în vedere faptul că nici fosta campioană Petrom nu reuşea să atragă mai mulţi spectatori în urmă cu mai bine de un deceniu, nu se înţelege de ce se investesc sute de mii de euro într-o activitate care nu aduce profit de niciun fel.
O bună campanie de promovare, însă, ar putea schimba acest aspect sau, cel puţin, ar putea arăta exact dacă se merită implicarea într-o asemenea activitate la Ploieşti. Dar, până la urmă, clubul este unul privat, iar dacă managerii săi consideră că este oportună această investiţie, este dreptul lor să facă ceea ce consideră cu banii lor. Însă, până când?!