Volumul cifrei de afaceri în comerțul cu amănuntul – trend ascendent
Conform datelor Institutului Național de Statistică, citate de Agerpres, volumul cifrei de afaceri din comerțul cu amănuntul – cu excepția comerțului cu autovehicule și motociclete – a crescut cu 8,1%, în primele șapte luni din acest an, comparativ cu perioada similară din 2016.
“Volumul cifrei de afaceri pentru comerțul cu amănuntul (cu excepția comerțului cu autovehicule și motociclete), serie brută, în perioada 1 ianuarie —
31 iulie 2017, comparativ cu perioada 1 ianuarie —
31 iulie 2016, a înregistrat o creștere cu 8,1% datorită creșterii comerțului cu amănuntul al carburanților pentru autovehicule în magazine specializate (+10,7%), vânzărilor de produse nealimentare (+10,6%) și vânzărilor de produse alimentare, băuturi și tutun (+3,8%)”, se precizaează în documentul INS.
Prime brute subscrise de 98 milioane de euro pentru Groupama
Potrivit datelor Ziarului Financiar, Groupama – subsidiara românească a asigurătorului francez cu acelaşi nume – a înregistrat, în primele şase luni ale acestui an, prime brute subscrise de 98 milioane de euro, în creştere cu 2,7% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, conform datelor prezentate la Paris.
Aceeași sursă mai precizează că asigurătorul francez ţinteşte afaceri de un miliard de lei în România în acest an, respectiv o creştere de circa 10%.
“Avansul raportat pe plan local poziţionează România pe locul trei în rândul celor mai dinamice pieţe pentru asigurătorul francez, după Ungaria şi Turcia, unde creşterea semestrială este de 10,4%, respectiv 3,1%”.