Ce acte trebuie să depun pentru a deveni asistent maternal profesionist ?

„Vă rog să mă ajutați cu câteva informații referitoare la actele pe care trebuie să le depun la Direcția Generală de Asistență Socială și Protecție a Copilului pentru a solicita atestarea ca asistent maternal profesionist.”

Ioana Marin, Ploiești
*  *  *
Persoanele care solicită să devină asistent maternal profesionist trebuie să depună o cerere de evaluare a capacităţii lor la sediul D.G.A.S.P.C. Prahova. La cerere vor fi anexate: copii legalizate ale actelor de stare civilă (certificat naştere, certificat căsătorie); copii legalizate ale actelor de studii (diplome); copia actului de identitate; certificate medicale ale solicitantului şi ale persoanelor cu care locuieşte; certificat de cazier judiciar pentru solicitant şi persoanele cu care acesta locuieşte şi au capacitate deplină de exerciţiu; copie legalizată a titlului de proprietate al locuinţei sau a contractului de închiriere, declaraţie autentificată a proprietarului prin care recunoaşte solicitantului dreptul la folosinţă; declaraţie pe propria răspundere cu privire la faptul că nu se află în una dintre situaţiile prevăzute de lege care duce la incompatibilitatea practicării meseriei de asistent maternal profesionist; curriculum vitae.


Dragi cititori, acest spaţiu de pagină vă aparţine. Aici îşi vor găsi loc punctele
dumneavoastră de vedere în legătură cu ceea ce vă frământă, vă nemulţumeşte,
vă îngrijorează, aţi dori schimbat sau credeţi că merită apreciat.