N. D.
Anul acesta, Palatul Administrativ, cea mai impozantă şi importantă clădire a municipiului reşedinţă al judeţului Prahova – “Casa Albă”, cum mai este cunoscută în limbajul ploieştenilor – va beneficia de o serie de lucrări, unele dintre ele având drept scop şi punerea în valoare a acestei construcţii. Lucrările au fost incluse pe lista obiectivelor de investiţii pe 2017 aprobată odată cu bugetul Consiliului Judeţean Prahova, la ultima şedinţă a legislativului judeţean. Concret, la Palatul Administrativ vor fi înlocuite tâmplăria metalică şi cea din lemn cu tâmplărie din PVC şi aluminiu cu geam termopan (costurile fiind estimate la valoarea de 360 mii de lei), urmând să fie realizat şi un sistem de control al accesului în mod centralizat (420 mii de lei). Nu în ultimul rând, au fost prevăzute şi fonduri în valoare de 516 mii de lei pentru iluminatul dinamic arhitectural al clădirii.
Reamintim că de la edificarea acestei clădiri în Ploieşti au trecut peste 50 de ani, mai exact, construcţia Palatului Administrativ a început în anul 1968, clădirea fiind terminată şi inaugurată în martie 1971. Aceasta este administrată de Consiliul Judeţean Prahova şi găzduieşte instituţiile şi organizaţiile judeţene şi locale, inclusiv Primăria Ploieşti şi Instituţia Prefectului.