În urma articolului apărut pe 11 ianuarie 2017, intitulat: “Conducerea SC Transport Urban Sinaia, demisă”, fostul administrator-director general al acestei societăți, Bogdan Fălcescu, ne-a transmis următoarele precizări: “Pe fondul punerii primarului Sinăii sub control judiciar în aprilie 2016, fără dreptul de a-și exercita mandatul, și pe fondul blocării proiectelor companiei și ale mele de un aparat administrativ greoi, fără leadership și cu viziuni pur populiste, am decis în august 2016 să îmi depun mandatul în mod formal. Atașamentul față de proiectul Transport Urban Sinaia, dragostea pentru Sinaia natală, credința în lucrul bine făcut și dorința de a-mi finaliza proiectele m-au convins să accept revenirea la mandat până la finele sezonului de iarnă 2016/ 2017, în anumite condiții agreate cu aleșii locali, pe care ei nu le-au respectat. Este foarte important să aduc la cunoștință tuturor faptul că revocarea mea din funcție din data de 9 ianuarie 2017 este una comisă cu abuz de putere și nu are niciun fel de suport legal. Consiliul Local Sinaia a primit din partea mea de două ori «Raportul anual de eficiență a unei companii publice autofinanțate, anul 2016, raportare financiară la perioada ianuarie – noiembrie 2016» care infirmă acuzele ce mi se aduc sub o formă sau alta. Există dovezi clare din care rezultă că demersul de a mă revoca din funcția de administrator-director general al Transport Urban Sinaia este unul abuziv și voi proceda la utilizarea căilor administrative și legale care îmi sunt puse la dispoziție pentru a îndrepta această conduită. La propunerea (vice)primarului, Consiliul Local Sinaia a decis să o numească administrator-director general pe logodnica city managerului și fosta consilieră a primarului pe probleme de comunicare și promovare turistică”. În ceea ce privește instalația de înzăpezire artificială de la Cota 2000 – Valea Soarelui, proiect finanțat prin fonduri Regio – Axa prioritară 5, implementat de Primăria Sinaia, acesta a precizat : ”Când Consiliul Local Sinaia a decis darea în administrare a acestui sistem către Transport Urban Sinaia, am solicitat teste în funcționare. Rapoartele tehnice interne extensive și opiniile avizate ale proiectantului general și furnizorului – Technoalpin, ale proiectantului electric – Elvani și ale furnizorului de energie electrică – Electrica SA – ne-au indicat că instalația de zăpadă artificială nu poate funcționa la parametrii optimi proiectați (3 pompe și 25 de tunuri concomitent, pe modul automat) din cauza suprasarcinii la pornire. Lipsa capacității electrice necesare era un aspect cunoscut de reprezentanții Primăriei Sinaia încă din faza de proiectare. Astfel, nimeni nu își putea asuma preluarea proiectului de înzăpezire artificială fără ca el să fie pe deplin funcțional. Asta ar fi însemnat să mut responsabilitatea eșecului proiectului și incompetenței în implementare de la vinovații reali către organizația pe care o conduceam și echipa mea. Nu mi-am dorit să fac acest compromis pe fonduri europene de dragul popularității. Preluată de companie sau nu, instalația de înzăpezire nu ar fi funcționat oricum la parametrii proiectați sau ar fi funcționat parțial (doar o pompă/ 3 și 4-5 tunuri/ 25, pe modul manual, nu automat), cu riscuri majore în operare, iar cei responsabili de implementare ar fi fost exonerați. Evident DA, adevărul iese întotdeauna la suprafață. Evident DA, mai devreme sau mai târziu nota de plată vine pentru cei vinovați și cei care manipulează opinia publică”.