Primăria Ploieşti a încercat, luna trecută, fără succes, să demareze o acţiune de evaluare a mărcilor „Petrolul”, pe care le are primite de la societatea falimentară a lui Capră şi cu care „nu face nimic” sau… nu ştie ce să facă.
La Ploieşti, respectiva intenţie de evaluare a fost un eşec, nimeni neintrând în acest „joc”, aşa cum, iată, în alte părţi nu se întâmplă.
Astfel, la un alt club care a cunoscut gloria – câştigând campionatul, jucând în grupele Champions League, apoi … falimentând, după ce au „dispărut” milioane bune de euro, Oţelul Galaţi – s-a ajuns, deja, la licitarea mărcii ”Oţelul”, aceasta urmând să fie scoasă la vânzare la un preţ de 5000 de euro! Cum şi la Galaţi s-a pornit la un drum similar cu ceea ce este la Ploieşti, anume un club format din foste glorii şi suporteri, care joacă tot la nivel de ”judeţ”, cei de la Suporter Club Oţelul (noua entitate), vor avea şansa să achiziţioneze marca fostei campioane a României! Mai mult, la Galaţi s-a „evaluat” şi Palmaresul, care se va „licita” de la suma de 3.000 de euro, „MB Management” – firma care este lichidator judiciar al intratei în faliment FC Oţelul SA – făcând publică intenţia de a „licita” istoria fotbalului gălăţean, evaluarea fiind făcută de o firmă care se ocupă, normal, cu licitaţiile obiectelor de artă. În raport se precizează că nu există precedent la nivel naţional pentru astfel de tranzacţii şi, tocmai de aceea, creditorii vor decide dacă aprobă sau nu pornirea licitaţiei în condiţiile propuse de lichidator.
Conform presei gălăţene, „pe tarabă” vor fi scoase marca „Oţelul”, palmaresul Clubului de Fotbal Oţelul, care înseamnă de fapt 80 de cupe câştigate de echipele de seniori şi juniori, inclusiv trofeul de campioană şi Supercupa României obţinute în 2011, colecţie de portrete-caricaturi ale jucătorilor (26 de desene) – preţ 300 de euro; istoria FC Oţelul în imagini (106 fotografii) – 2.000 de euro; echipament sportiv (214 obiecte, inclusiv tricourile cu care s-a jucat Champions League) – 1.500 de euro.
Culmea, la Ploieşti, lichidatorul „a fost de treabă”, dând gratuit mărcile la primărie, problema complicându-se exact când trebuia să fie mai simplă!