Calitatea serviciilor în telecomunicaţii ar putea crește

Autoritatea Naţională pentru Administrare şi Reglementare în Comunicaţii (ANCOM) vrea să publice mai multe date despre calitatea serviciilor de comunicaţii, luând în calcul posibilitatea de a dezvolta o aplicaţie mobilă care să le permită utilizatorilor să marcheze pe o hartă digitală experienţa cu serviciile de voce sau date ale unui anume operator.
„Vom merge în continuare pe creşterea transparenţei faţă de calitatea serviciilor, fiindcă am văzut din studiile noastre de piaţă că acum pe primul loc în preferinţele oamenilor nu mai este preţul, ci calitatea. Asta înseamnă că trebuie să le punem la dispoziţie oamenilor hărţi de acoperire pe drumurile judeţene şi naţionale, dar şi hărţi de acoperire privind calitatea serviciilor. Vom extinde şi platforma Netograf: vom lansa şi o aplicaţie care poate fi instalată pe mobil. Trebuie să îi punem la dispoziţie utilizatorului instrumente prin care să vadă ce-l interesează în legătură cu serviciile pe care le primeşte, fie că vorbim de voce sau de internet”, a declarat pentru Ziarul Financiar directorul ANCOM, Cătălin Marinescu.

O nouă aplicație pentru Secretariatul Guvernului, de peste un milion de euro

Secretariatul General al Guvernului (SGG) intenționează să plătească aproape un milion de euro pentru o nouă aplicație IT, motivația fiind, conform sursei Profit.ro, că actuala aplicație are „la bază o interfață de lucru rudimentară”.
În documentația de justificare se mai arată că în cazul actualei aplicații, managementul la nivelul utilizatorilor și fluxului de lucru este deficitar, iar utilizarea este anevoioasă și consumatoare de timp.
În paralel, la secretariatul amintit s-ar resimți și lipsa unor modele de raportare și de arhivare electronică, precum și a unor posibilități de căutare și filtrare.