Una dintre marile problemele ale lucrărilor de infrastructură este proiectarea superficială sau slaba execuţie a acestora, a declarat Bogdan Puşcaş, preşedintele ANAP şi membru provizoriu în Consiliul de Administraţie al Companiei Naţionale de Investiţii Rutiere.
„Am văzut la autostrăzi, aşa cum am văzut şi în domeniul sanitar, suficient de multe proceduri care au fost viciate, fie din necunoaştere, fie din alte motive pentru care s-au pronunţat instanţele de judecată. Una dintre marile probleme ale acestor proiecte de infrastructură este că au la bază proiectare superficială, care nu a fost bine gândită sau implementată”, a declarat, într-un interviu pentru Mediafax, Bogdan Puşcaş, preşedintele Agenţiei Naţionale pentru Achiziţii Publice (ANAP). Acesta reaminteşte faptul că, în urma controlului pe care Curtea de Conturi l-a făcut la Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale a ieşit la iveală că au fost plătite unele studii de fezabilitate care nu au fost folosite niciodată. „Pe de altă parte termenele de garanţie a acestor lucrări erau foarte scurte. Tocmai de aceea, din acest an, UE ne-a obligat să folosim un model de contract de lucrări standardizat”, a spus Puşcaş.