N. Dumitrescu
La Câmpina, cu toate că bugetul alocat de autorităţile locale pentru Revelion este mai redus decât anul trecut, în spectacolul organizat special pentru noaptea dintre ani nu vor fi acceptaţi decât artişti care vor cânta live. Instituţia care va face selecţia acelora care vor urca pe scena ce va fi amenajată în centrul municipiului, în ultima noapte a anului 2016, este Casa Tineretului din Câmpina, care a anunţat, deja, că organizează selecţia de oferte pentru spectacolul de Revelion. Manifestările vor avea loc între orele 21.45 – 24.00, bugetul alocat fiind de 86.000 de lei. Conform anunţului făcut public, oferta se grupează pe două segmente principale – partea ce ţine de reprezentaţia artiştilor şi cea legată de scenă. În ceea ce priveşte prima parte, oferta va trebui să includă un recital live de minimum 30 de minute (între orele 21.45 – 22.15), susţinut de un cântăreţ cu reputaţie muzicală şi care să se fi clasat în topuri cunoscute ale posturilor de radio muzicale cu acoperire naţională în ultimul an. Între orele 22.15 şi 23.00, pe scenă va trebui să urce un alt artist, însoţit de band care, de asemenea, vor trebui să susţină un show live, obligatorii fiind şi cerinţele menţionate în cazul primului artist. Ultima parte a spectacolului – care va fi susţinută fie de un band, fie de un artist şi bandul său – va fi reprezentată tot de un concert, live, cu o durată de 60 de minute, între orele 23.00 – 24.00. Pentru a răspunde preferinţelor câmpinenilor legate de spectacolul de Revelion, în ofertele depuse de către firmele organizatoare de concerte în aer liber ar trebui să se regăsească unele dintre trupele sau dintre artiştii nomalizaţi de către Casa Tineretului, respectiv Holograf, Voltaj, Smiley, Elena Gheorghe & band, Loredana & band, Horia Brenciu&band. Dincolo de selectarea artiştilor în baza criteriilor menţionate, firma care va câştiga licitaţia va fi obligată, conform caietului de sarcini, să respecte anumite condiţii şi în ceea ce priveşte amenajarea scenei pe care vor evolua cântăreţii şi trupele. Astfel, obligatoriu, scena va trebui să fie autorizată ISCIR, să aibă sonorizare, lumini, ecran de dimensiuni mari, personal auxiliar, prezentator, DJ, iar în locul artificiilor – lumini laser pentru a marca trecerea dintre ani.