Bogdan Chitic
În ultimele săptămâni, conducerea clubului Ploiești Basketball a demarat câteva acțiuni interesante de marketing, prin care speră să fidelizeze publicul consumator de baschet și să ridice media de spectatori la meciurile copiilor și juniorilor, desfășurate în Campionatul Municipal sau, după caz, Campionatul Național.
După lansarea prăjiturii cu gust de victorie – Ploiești Basketball, prima a unui club de baschet din România, managerii proiectului au trecut la confecționarea de stickere, tricouri, pixuri și căni, toate cu însemnele echipei. Astfel, în ultimele zile, micuții de la grupele de baby și minibaschet au avut șansa să intre în posesia unor astfel de suveniruri, fie în urma unor concursuri – în cazul cănilor, împărțite câte 5 pe fiecare grupă, fie … de bună voie, sub forma unor cadouri oferite în plicuri, cu strickere de diferite dimensiuni și pixuri, oferite de conducere prin intermediul antrenorilor Elena Stan, Bianca Barbu, Ivan Gemaljevic și Zoran Mladenovic.
O acțiune similară se va desfășura și în „luna cadourilor” – decembrie, atunci când copiii care nu au primit căni Ploiești Basketball, în primă fază, vor avea ocazia să intre în posesia lor în urma altor concursuri susținute la ședințele de antrenament.