Autoritatea Națională pentru Turism, împreună cu Google România, demarează începând cu luna septembrie caravana intitulată ”Ateliere Digitale în Turism – Powered by Autoritatea Națională pentru Turism și Google România”. Acest eveniment se va desfășura în șapte regiuni ale țării, în perioada septembrie-octombrie 2016. Caravana are scopul de a reuni autoritățile publice (primării, consilii județene, prefecturi), asociațiile de dezvoltare și promovare turistică, asociațiile patronale, federațiile și organizațiile neguvernamentale cu activitate în domeniul turismului; reprezentanți Centre de Informare Turistică. În cadrul acestui eveniment, președintele A.N.T., Anca Pavel-Nedea, va prezenta rolul și importanța înființării Organizațiilor de Management al Destinației (O.M.D.), noul concept pentru coordonarea și administrarea destinațiilor turistice, iar partenerul Google România va vorbi despre atuurile platformelor Google: Google+, YouTube, Google My Business, Google Maps, Google Analytics etc, dar și despre folosirea uneltelor de cercetare a pieței: Google Trends, Google Consumer Barometer etc – promovare online prin intermediul Google AdWords. Organizația de Management al Destinației este o entitate cu personalitate juridică și funcționează prin asocierea reprezentanților autorității publice centrale din componența destinației cu reprezentanții mediului privat și, după caz, cu reprezentanții altor unități relevante (administratori ai ariilor protejate și alții), în baza unui parteneriat care asigură gestionarea coordonată a tuturor elementelor care alcătuiesc o destinație (atracții, servicii suport, accesibilitate, marketing ș.a) și asigură coalizarea organizațiilor și grupurilor de factori interesați, care să lucreze spre un obiectiv comun.