Autoritatea Naţională pentru Turism (ANT) participă cu stand naţional la Târgul de Turism „DESTINATIONS” 2016, ce se desfăşoară în perioada 4-7 februarie la Londra. Acesta este cel mai mare târg de turism din Marea Britanie, dedicat exclusiv publicului şi atrage anual peste 35.000 de vizitatori. Anul acesta expun peste 800 de companii din diverse domenii: birouri naţionale de turism, tour operatori, hoteluri, linii aeriene, companii de rent-a-car etc, reprezentând peste 90 de ţări şi teritorii. Manifestarea atrage, cu precădere, vizitatori din Londra şi de pe o rază de circa 50 mile/80 km în jurul Londrei (85% din vizitatori), practic populaţia din zone afluente şi cu acces uşor la infrastructura de transport aerian. Având în vedere plasarea Transilvaniei pe locul 1 în topul regiunilor din întreaga lume de vizitat în 2016, realizat de Lonely Planet, ANT va promova Transilvania, dar o va folosi şi ca locomotivă pentru a aduce în atenţia publicului britanic şi celelalte zone cu potenţial turistic din România.De asemenea, Biroul de turism de la Londra a realizat un parteneriat cu Sony Pictures, care va lansa imediat după târg varianta pe DVD a filmului de animaţie Hotel Transylvania2. La stand va exista un panou cu Castelul Bran şi cu personajele din desenul animat. Toţi vizitatorii care-şi fac o poză în faţa Castelului Bran şi o pun pe Twitter cu hashtag-ul #visithotelt pot câştiga premii oferite de Sony Pictures şi ANT.
De asemenea, vizitatorii care trec pe la standul României vor putea participa zilnic la tombole ce au ca premii bilete de avion spre România, oferite de compania aeriană Blue Air. Produse tradiţionale, naturale, din agricultura biologică, vor fi servite vizitatorilor pe parcursul celor patru zile de târg.