Radio Vacanţa şi World Vision România au lansat cea de-a patra ediţie a campaniei „Copiii nu se pierd, ajung la Radio Vacanţa – Brăţara de Vacanţă”. Pentru al patrulea an consecutiv, campania îşi propune să reducă atât numărul copiilor care se rătăcesc anual pe plajă, cât şi organizarea de diferite evenimente pe țărmul litoralului românesc. Principala activitate a campaniei este oferirea gratuită a unei “brățări de vacanță” copiilor sub șapte ani. Anul acesta, se estimează că vor fi distribuite gratuit peste 35.000 de brăţări cu numele copilului, numărul de telefon al părinţilor şi cel de la Radio Vacanţa. Brăţările sunt confecţionate dintr-un material asemănător hârtiei cerate, rezistent la apă. Activitatea se desfășoară după un program bine stabilit și cuprinde plajele din toate stațiunile litoralului românesc. Campania „Copiii nu se pierd, ajung la Radio Vacanţa – Brăţara de Vacanţă” a fost iniţiată în 2010 de Radio Vacanţa şi Biroul Zonal Constanţa al World Vision România.