Potrivit legislaţiei în vigoare, biroul electoral judeţean, biroul electoral al sectorului municipiului Bucureşti sau, după caz, biroul electoral pentru secţiile de votare din străinătate înaintează către Biroul Electoral Central procesul-verbal de constatare şi centralizare a rezultatelor votării, împreună cu procesele-verbale primite de la birourile electorale ale secţiilor de votare, precum şi cu toate contestaţiile şi întâmpinările primite de competenţa BEC formând un dosar sigilat, ştampilat şi semnat de membrii biroului electoral judeţean, ai biroului electoral al sectorului municipiului Bucureşti sau ai biroului electoral pentru secţiile de votare din străinătate.
Se vor depune la BEC şi dosarele cuprinzând copiile listelor electorale permanente şi tabelelor utilizate în secţiile de votare, precum şi declaraţiile pe propria răspundere ale alegătorilor care au votat la altă secţie decât cea unde au fost arondaţi. Termenul de depunere a proceselor-verbale este 5 noiembrie.