Potrivit unei informări a Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorilor (ANPC), din tabloul de bord al pieţelor (a zecea ediţie) realizat la nivelul UE şi făcut public recent pe site-ul Comisiei Europene reiese că există o îmbunătăţire a performanţelor tuturor pieţelor de consum, în timp ce pieţele de servicii constituie în continuare principala sursă de insatisfacţie. Tabloul de bord al piețelor de consum a analizat performanța a 52 de piețe de consum, de la piața autovehiculelor de mâna a doua la piața serviciilor de cazare în timpul concediului. Piețele au fost clasificate în urma punctajelor acordate de consumatori, într-un sondaj desfășurat la nivelul întregii UE, pe baza a patru criterii: comparabilitatea ofertelor, încrederea în întreprinderi, probleme și reclamații și gradul de satisfacție în ceea ce privește întreprinderile.
Mai multe detalii in editia tiparita de maine a Ziarului Prahova.