Retailerul german Kaufland adaptează celebra campanie ” MAGGI „Urmeaza-ti inima şi câştigă!”. În varianta comerciantului, pentru a putea câştiga, participanţii trebuie să lipească „inima” pe maşină.

Retailerul german Kaufland vrea să îţi impulsioneze vânzărilor folosind aceeaşi metodă prin care Nestlé România a reuşit în 2005 să atragă clienţi şi notorietate. Campania lor se numeşte „Te premiem din toată inima”, dar ideea este similară cu cea din „Maggi Urmează-ţi inima şi câştigă”: îţi lipeşti un sticker pe maşină şi ai şansa de a câştiga premii.

„Începând cu 24 august, Kaufland a început distribuţia gratuită a autocolantelor în formă de inimă, la casele de marcat. Ia stickerul și lipeste-l pe mașină, cât mai vizibil”, se arată într-un anunţ al companiei. Perntru a avea şansa unui câştig, clienţii retailerilor trebuie să se înscrie pe site-ul EuropaFM, partenerul media pentru acest concurs şi să cumpere cât mai des de la Kaufland în perioada 30 august – 24 septembrie, atunci când are loc colectarea numerelor de înmatriculare.

Premiile acestei campanii sunt 500 de lei pe oră şi o Dacia Duster, care va putea fi câştigată, prin tragere la sorţi, pe 27 septembrie.

Sursa www.economica.net