Dragi cititori,

acest spaţiu de pagină vă aparţine. Aici îşi vor găsi loc punctele dumneavoastră de vedere în legătură cu ceea ce vă frământă, vă nemulţumeşte, vă îngrijorează, aţi dori schimbat sau credeţi că merită apreciat.

Cum obţin contul de utilizator pentru a putea intra pe Serviciul Electronic de Mediere a Muncii ?

,,Aş vrea să ştiu cum obţin un cont de utilizator pentru Serviciul Electronic de Mediere a Muncii, având în vedere că sunt o persoană care nu am încă un serviciu.’’
Vasile Mereuţă, Ploieşti
* * *
Domnule Mereuţă, trebuie să ştiţi că există trei situaţii de dobândire a unui cont de utilizator în portalul Serviciul Electronic de Mediere a Muncii. Astfel, pe de o parte, contul de utilizator poate fi creat de către dumneavoastră în cazul în care nu aţi fost înregistrat ca persoană în căutarea unui loc de muncă la una dintre agenţiile teritoriale ale Agenţiei Naţionale pentru Ocuparea Forţei de Muncă (ANOFM). Dacă sunteţi înregistrat însă ca persoană în căutarea unui loc de muncă la o unitate teritorială a ANOFM, dar nu aţi declarat contul de e-mail, trebuie să vă prezentaţi la unitatea teritorială unde aţi depus dosarul şi să vă actualizaţi/declaraţi contul de e-mail. Apoi, a doua zi veţi putea activa contul direct pe site, prin acţionarea link-ului ,,Aţi uitat parola’’. În cazul în care sunteţi înregistrat ca persoană în căutarea unui loc de muncă la o unitate teritorială a ANOFM şi aţi declarat şi contul de e-mail, atunci contul dumneavoastră se poate activa online prin acţionarea link-ului “Aţi uitat parola”.