În perioada 26 ianuarie – 3 februarie, activităţile de lucru cu publicul şi cele de primire la ghişeu, şi online, ale Oficiului Naţional al Registrului Comerţului (n.r. ONRC), vor fi suspendate pentru trecerea pe noul sistem informatic.
În acest interval nu se vor desfăşura înmatriculări, menţiuni, radieri, depuneri şi/sau menţionari acte, conform unui comunicat al ONRC.
Data de 26 ianuarie este ultima zi de soluţionare a cererilor de înregistrare amânate, depuse la Oficiul Registrului Comerţului până la data de 25 ianuarie, iar, prin excepţie, este ultima zi de soluţionare a cererilor de înregistrare primite în perioada 20.01.2012 – 25.01.2012, pentru care se pot stabili şi alte termene de soluţionare/eliberare decât cele indicate mai sus.
În perioada 26 ianuarie – 3 februarie, nu se soluţionează nicio cerere de înregistrare în registrul comerţului. Cererile se vor primi prin poştă, în registratura generală, urmând să fie înregistrate începând cu 6 februarie, pe noul sistem informatic, eşalonat, în ordinea primirii, dar nu mai târziu de data de 10 februarie.
Pentru informaţii suplimentare consultaţi site-ul www.onrc.ro.