Centrul INFOTRAFIC din Inspectoratul General al Politiei Romane informeaza ca la acesta ora se circula ingreunat pe sensul de urcare al DN1 Bucuresti – Ploiesti, in zona localitatii Saftica din judetul Ilfov. Pentru evitarea aglomeratiei, poate fi utilizata ruta DN1A Bucuresti – Buftea – Ploiesti. Pe celelalte artere rutiere importante din tara nu au fost raportate, pana la aceasta ora, probleme deosebite de fluenta a traficului.
Reamintim ca pe autostrada A1 Bucuresti – Pitesti, pana in luna noiembrie a acestui an se executa lucrari de inaltare a pasarelei de la kilometrul 49. Circulatia autovehiculelor este restrictionata pe benzile numarul doi, pe o distanta de aproximativ 200 de metri.
Si pe Autostrada Soarelui, pana la sfarsitul lunii iunie, se executa lucrari de reparatii la podul peste raul Pasarea, pe sensul de mers Bucuresti – Cernavoda, la kilometrul 21+272 metri. Traficul rutier se desfasoara pe o singura banda.
Important de retinut este si faptul ca traficul rutier este intrerupt pe DN22C Cernavoda – Murfatlar, in zona Cernavoda din judetul Constanta, din cauza lucrarilor la podul peste Canalul Dunare-Marea Neagra. Traficul usor este deviat prin municipiul Cernavoda, pe DJ223C Cernavoda – Stefan cel Mare (de unde se intra pe DN22C), iar traficul greu se desfasoara pe DN2A Slobozia – Harsova – Constanta.
Pe DN1, la intrarea in Sinaia dinspre Comarnic, pana in luna iulie a anului curent se executa lucrari de reparatii la trei poduri situate la kilometrii 118+846 metri, 120+142 metri si 121+155 metri. Zona poate fi evitata daca sunt utilizate urmatoarele rute alternative:
– DN1A Ploiesti – Valenii de Munte – Cheia –Sacele;
– autostrada A1 Bucuresti – Pitesti – DN73 Pitesti – Bran – Brasov;
– DN7 Bucuresti – Baldana – DN71 – Baldana – Targoviste – Sinaia.
Le recomandam conducatorilor auto sa-si sporeasca prudenta, sa circule cu viteza incadrata in limite legale, adaptata permanent conditiilor de drum si trafic, sa nu se lanseze in efectuarea manevrelor de depasire decat dupa o temeinica asigurare, sa pastreze o distanta corespunzatoare fata de vehiculele dinainte, in asa fel incat, la nevoie, oprirea sa se poata face fara pericole si sa utilizeze centurile de siguranta.