Compania de comunicatii prin cablu UPC Romania a inaugurat ieri sediul sau modernizat de pe strada Romana din Ploiesti. Este vorba despre un concept nou de magazin, atat in ceea ce priveste designul, cat si in privinta relatiei furnizor de servicii-client. Spatiul a fost reamenajat pentru a fi mai primitor, iar perioada de asteptare in fata ghiseelor s-a redus gratie introducerii numerelor de ordine, pe care clientii le extrag dintr-un dispozitiv aflat la intrarea in magazin. Reprezentantii UPC s-au gandit si la confortul clientilor. Acestia nu mai sunt nevoiti sa stea in picioare nici in momentul cand ajung in fata ghiseelor, pentru a plati facturile ori pentru a solicita informatii, deoarece au fost amplasate fotolii confortabile. Din dorinta de a aduce lumea digitala mai aproape de public, au fost instalate touch-screenuri prin care ploiestenii pot accesa singuri informatiile de care au nevoie, iar intr-un spatiu special amenajat, ei au posibilitatea de a urmari programe de televiziune si de a testa cele mai noi produse si servicii ale firmei. Magazinul de la Ploiesti este cel de-al doilea de acest tip deschis in tara noastra, primul fiind inaugurat in luna ianuarie, la Bucuresti. Una dintre cele mai mari companii de comunicatii prin cablu din Romania, UPC ofera servicii de televiziune prin cablu si satelit, internet de mare viteza si telefonie mobila digitala. Firma are peste 1.219.000 de clienti in 200 de orase. La nivelul tarii, aceasta va investi in dezvoltarea retelei si in magazine suma de 124 de milioane de lei.
A.M.